keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Zielona Góra

Zielona Góra jest miastem położonym w województwie lubuskim. Na terenie podprowincji Pojezierza Południowobałtyckiego. Do ciekawostek można zaliczyć fakt, że wraz z Nową Solą i Sulechowem tworzy tzw. Lubuskie Trójmiasto. Miejscowość przyciąga m.in. wieloma zabytkami, co wynika z faktu, że w trakcie wojny nie odnotowano tam wiele zniszczeń. Gospodarka Zielonej Góry opiera się głównie na przemyśle informatycznym. Z powodzeniem rozwijają się tutaj także przedsiębiorstwa z branży włókienniczej, drzewnej, chemicznej i meblowej.

Profesjonalne archiwizowanie dokumentów - Zielona Góra

Nie da się sprawnie funkcjonować, jeśli w aktach panuje nieporządek. Taki chaos utrudnia pracę, powoduje opóźnienia i zwyczajnie frustruje. Jeśli przeraża Cię samodzielna archiwizacja dokumentów, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - to my o nią zadbamy. Wykażemy się najwyższą dokładnością i zaangażowaniem. Praca z dokumentacją nie skrywa przed nami żadnych tajemnic. Chętnie dowiadujemy się, jak możemy wesprzeć naszych klientów, a następnie z przyjemnością prezentujemy im profesjonalną usługę, której nie powstydziłby się nawet najbardziej gorliwy fan ładu i porządku w aktach.

Nie tylko sposób na uporządkowanie akt

Archiwizacja dokumentów to coś więcej niż zadbanie o ład i porządek. Prawidłowo stworzone archiwum zwiększa estetykę biura, ułatwia i uprzyjemnia pracę. Drzemie w nim jeszcze jedna ważna moc - takie zbiory będą nas wspierać w przestrzeganiu obowiązujących przepisów. Dzięki takim krokom jak:

  • prawidłowe oznaczenie akt,
  • fachowa ewidencja,
  • brakowanie,

unikniemy problemów w postaci zbyt długiego przechowywania dokumentacji. Firmy, które nie zutylizują swoich zbiorów po określonym prawnie czasie muszą nastawić się na ewentualne kary finansowe oraz inne konsekwencje złamania RODO i przepisów krajowych. Nadajemy poszczególnym elementom archiwów terminy przechowywania, co pozwoli Ci zyskać pełną kontrolę nad firmowymi aktami.

Przechowywanie dokumentów w Zielonej Górze

Do bezpieczeństwa warto podchodzić w kompleksowy sposób, dlatego oferujemy naszym klientom znacznie więcej niż tylko usługi archiwizacji dokumentów. Oprócz tego podmioty z Zielonej Góry mogą liczyć także na przechowywanie dokumentów. Zabezpieczamy zbiory w specjalnych zewnętrznych obiektach. Wybierając tę opcję, zwiększysz bezpieczeństwo informacji i zaoszczędzisz przestrzeń. Nawiąż kontakt z naszymi ekspertami i dowiedz się więcej, co proponujemy w zakresie zarządzania dokumentacją.

Przechowywanie dokumentów Zielona Góra - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Archiwizacja danych Zielona Góra - zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!