keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Płock

Płock jest zlokalizowany w województwie mazowieckim, na terenie Pojezierza Dobrzyńskiego i Kotliny Płockiej, 110 kilometrów na zachód od Warszawy. W gospodarce miasta dominujące znaczenie mają podmioty działające w przemyśle paliwowo-energetycznym, spożywczym i budowlano-montażowym. Funkcję ważnego obszaru inwestycyjnego na terenie Płocka pełni Płocki Park Przemysłowo Technologiczny. Podczas zwiedzania warto zwrócić uwagę na liczne cenne zabytki. Do grupy takich atrakcji można zaliczyć skarbiec w Muzeum Diecezjalnym, Bazylikę Katedralną i Stary Rynek z ratuszem.

Archiwizacja dokumentów w Płocku - z czym należy się liczyć?

Porządkowanie akt można przeprowadzić samodzielnie, przepisy tego nie zabraniają. Nie zmienia to jednak faktu, że często nie jest to zbyt praktyczne podejście. Archiwizacja dokumentów to zadanie wymagające dużo zaangażowania i pochłaniające sporo czasu. Osoby, które zostaną oddelegowane do tego zadania, nie będą mogły w tym czasie realizować swoich codziennych obowiązków. W rezultacie działalność firmy może na tym ucierpieć. Warto zaznaczyć też, że samodzielne archiwizowanie dokumentów jest szczególnie wymagającym zadaniem w niewielkich biurach - wymaga bowiem przestrzeni i wyznaczenia stanowisk.

Archiwizowanie dokumentów Płock - jak wygląda w naszym wykonaniu?

Wszystkim naszym klientom oferujemy:

  • dokładność,
  • bezpieczeństwo,
  • profesjonalizm,
  • krótki czas realizacji usługi.

Odpowiednio przeszkolone osoby na wstępie zadbają o zakwalifikowanie akt do właściwej grupy. Dzięki doświadczeniu ekspresowo przeprowadzą też opracowanie dokumentacji, a także formowanie chronologiczne i tematyczne jednostek. W profesjonalnej archiwizacji dokumentów należy też pamiętać o tym, by wszystkie teczki i segregatory zostały dobrze oznaczone. Bez tego nie ma mowy o szybkim znalezieniu dokumentu.

Przechowywanie dokumentów w Płocku - oszczędność miejsca i bezpieczeństwo

Wybierając współpracę z naszą firmą, możesz liczyć też na doskonałe zabezpieczenie Twoich zbiorów i przechowywanie ich w dostosowanych obiektach. Dysponujemy pudłami archiwizacyjnymi, gwarantujemy dostęp do archiwum i zatroszczymy się o to, byś miał bezproblemowy dostęp do swoich zasobów. Stawiamy na zaawansowane systemy ochrony. Ryzyko, że ktoś nieupoważniony zyska dostęp do Twoich zasobów, spada więc do zera. Poznaj nas bliżej, by przekonać się, co jeszcze proponujemy naszym klientom z Płocka i w jaki sposób troszczymy się o ich bezpieczeństwo. Z przyjemnością przybliżymy szczegóły oferty.

Przechowywanie dokumentów Płock - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Archiwizacja danych Płock - dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!