keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Gniezno

Gniezno jest średniej wielkości miastem, zlokalizowanym w województwie wielkopolskim. W świadomości większości Polaków zapisało się jako pierwsza stolica Polski. Miejscowość na spore znaczenie turystyczne. Do zdecydowanie najważniejszych zabytków można zaliczyć Wzgórze Lecha i Katedrę Gnieźnieńską. Jest to także ważny ośrodek przemysłowy, skupiający się na branży maszynowej, spożywczej, przetwórczej oraz na przemyśle lekkim. Atrakcyjne położenie geograficzne oraz wysoki rozwój gospodarczy województwa sprawiają, że Gniezno jest korzystnym miejscem do podejmowania inwestycji.

Archiwizacja danych Gniezno

Zależy Ci na stworzeniu profesjonalnego archiwum firmowego? Chcesz raz na zawsze pożegnać się z chaosem i nieporządkiem panującym w Twojej dokumentacji? Dobrze trafiłeś. Nasza oferta przeznaczona jest dla każdego podmiotu, któremu zależy na odzyskaniu kontroli nad swoimi zbiorami. Prawidłowo zrealizowana archiwizacja dokumentów oznacza, że znalezienie akt nie będzie wiązało się ze stratą czasu i niepotrzebną irytacją. Zadbamy o to, żeby każdy element zbioru miał swoje miejsce. Znacznie poprawi się wygoda pracy oraz produktywność Twojej załogi.

Archiwizowanie dokumentów w Gnieźnie przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka pomyłek. Mowa nie tylko o potknięciach podczas codziennej pracy. Chodzi tu także o tak poważne kwestie jak terminy przechowywania dokumentów. Przepisy precyzują, ile wynoszą one dla dokumentacji księgowej, rachunkowej, pracowniczej itp. Jeśli akta będą ułożone w czytelny sposób, przedsiębiorca szybko rozpozna, które elementy należy zniszczyć, a które musi dalej przechowywać. W efekcie:

  • możesz cieszyć się większym spokojem,
  • zadbasz o dobre imię swojej firmy,
  • unikniesz kar.

Przechowywanie i porządkowanie dokumentów - Gniezno

Kwestia bezpieczeństwa danych w firmie to wielowymiarowe zagadnienie. Sama archiwizacja akt nie wystarczy, by dokumenty były odpowiednio chronione. Bardzo ważne jest również to, jak zaplanujemy przechowywanie dokumentów. W tym celu należy wydzielić miejsce, uniemożliwiające dostęp nieupoważnionym osobom. Czasem jest to trudne - np. wtedy, gdy firma nie dysponuje wystarczającymi funduszami lub biuro jest za małe. Na przechowywanie dokumentów decydują się też przedsiębiorstwa, które po prostu wolą dmuchać na zimne i na najwyższym poziomie zabezpieczyć się przed takimi incydentami, jak kradzież, pożar czy powódź. Rhenus przechowuje akta swoich klientów w specjalnie zaprojektowanych pomieszczeniach. W jednym miejscu zadbasz więc i o profesjonalną archiwizację i o bezpieczne przechowywanie dokumentów. Sprawdź, co jeszcze oferujemy naszym klientom. W razie pytań, chętnie przybliżymy naszą działalność i rozwiejemy ewentualne wątpliwości.

Przechowywanie dokumentów Gniezno - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Archiwizowanie dokumentów Gniezno - zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!