keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów - Chorzów

Chorzów położony jest na Górnym Śląsku, nad rzeką Rawą i jest lokalnym ośrodkiem kulturalnym i gospodarczym. Znany jest m.in. ze Śląskiego Wesołego Miasteczka, któremu pod względem rozmiarów nie dorównuje żaden inny tego typu obiekt w kraju.  Mieści się tutaj Stadion Śląski, pełniący funkcję największego stadionu lekkoatletycznego w Polsce. Chociaż Chorzów przez długi czas słynął z przemysłu ciężkiego, dziś w coraz większym stopniu w mieście obserwuje się rozwój nowoczesnych technologii, co w konsekwencji doprowadziło do zmniejszenia emisji szkodliwych substancji.

Archiwizacja dokumentów w Chorzowie

Każda firma ma obowiązek zadbać o uporządkowanie swoich zasobów. Nieład pociąga za sobą konsekwencje w postaci braku kontroli nad archiwum. To z kolei wiąże się z niemożnością przestrzegania terminów przechowywania poszczególnych akt. Pomijanie prawidłowej archiwizacji dokumentów jest więc prostą drogą do problemów z prawem. Nieporządek w aktach utrudnia także codzienną pracę - niepotrzebnie wydłuża wyszukiwanie dokumentów i powoduje frustrację. Z nami możesz temu zapobiec.

Od lat zajmujemy się takimi działaniami jak archiwizacja dokumentów. Rozwinięta infrastruktura pozwala nam zaopiekować się nawet bardzo obszernymi zbiorami. Usługi archiwizacyjne realizujemy terminowo. Od dziś twoja dokumentacja kadrowa, księgowa i inne akta będą w czytelny sposób uporządkowane, a Twoi pracownicy nie będą mieli problemu z funkcjonalnością archiwum.

Porządkowanie dokumentów Chorzów - co zaproponujemy Twojej firmie?

Klientom z Chorzowa oferujemy pełny zakres usług związanych z zarządzaniem dokumentacją. Dołożymy starań, by archiwizacja i przechowywanie dokumentów Twojej firmy:

  • zostały przeprowadzone w bezpiecznych warunkach

Podczas porządkowania dokumentów przestrzeganie zasad bezpieczeństwa to podstawa. Ochrona Twoich danych jest dla nas priorytetem także wtedy, gdy realizujemy usługę przechowywania akt. Nasze kompetencje w tym zakresie potwierdza Certyfikat ISO 27001 oraz Certyfikat ISO 9001.

  • zrealizowane były przez przeszkolony personel

Archiwizacja dokumentów wymaga wiedzy, doświadczenia i znajomości określonych zasad. Należy pamiętać, że takie porządkowanie dokumentów obejmuje kwalifikację akt do właściwej grupy kategorii, grupy rzeczowej, nadanie zbiorom terminu przechowywania i brakowanie. Żaden z tych etapów nie zostanie zrealizowany prawidłowo, jeśli sprawą zajmie się osoba bez profesjonalnego przygotowania. W Rhenus Office Systems o Twoje akta zatroszczą się ludzie godni zaufania i biegli w archiwizacji.

Przechowywanie dokumentów w Chorzowie

Dysponujemy świetnie zabezpieczonymi obiektami, doskonale przygotowanymi do tego, by zapewnić stuprocentowe bezpieczeństwo Twoim zbiorom. Zapewniamy optymalne warunki przechowywania dla nośników tradycyjnych i elektronicznych. Każdego dnia udowadniamy, że taka usługa jak przechowywanie dokumentów w Chorzowie stanowi efektywny i sprawdzony sposób zarządzania aktami. Uprawnionym osobom proponujemy bezproblemowy, zautomatyzowany dostęp do akt. Dla nas zawsze priorytetowe jest szeroko pojęte bezpieczeństwo Twoich zbiorów. Oprócz ochrony przed wyciekiem i kradzieżą gwarantujemy więc także zabezpieczenie przed zniszczeniem mechanicznym (w tym ochronę przeciwpożarową).

Przechowywanie i archiwizacja dokumentów to usługi przeznaczone podmiotom, którym zależy na zwiększonym bezpieczeństwie i łatwiejszej organizacji swojej pracy. Serdecznie zapraszamy do bliższego zapoznania się z naszą ofertą. Chętnie dowiemy się o Twoich potrzebach i zaproponujemy Ci optymalnie dobraną pomoc.

Przechowywanie dokumentów Chorzów - jak dbamy o bezpieczeństwo?

Zarchiwizowaną dokumentację należy przechowywać w odpowiednich warunkach. Wszystko po to, by uniknąć ewentualnego zniszczenia nośników - papierowych lub elektronicznych - oraz zapobiec wyciekom informacji.

Przechowywanie dokumentów w naszym wykonaniu odbywa się w specjalnie przygotowanych, zabezpieczonych obiektach archiwizacyjnych. Najpierw jednak sporządzona zostanie oficjalna ewidencja.

Dlaczego warto nam zaufać?

Klienci przekazujący nam swoje zbiory mogą liczyć na kompleksową pomoc. W Rhenus Office Systems Poland już od pierwszych chwil realizacji usługi oferujemy przydatne wsparcie, polegające m.in. na dostarczeniu pudeł archiwizacyjnych i spakowaniu akt. Organizujemy bezpieczny transport dokumentów do naszej siedziby. Do tego celu wykorzystujemy specjalne pojemniki oraz pojazdy wyposażone w GPS.

Z przyjemnością udzielimy więcej informacji o tym, jak wygląda archiwizacja i przechowywanie dokumentów.

Zapraszamy do skontaktowania się z naszymi ekspertami.

Skontaktuj się z nami!

Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci chronić Twoje najcenniejsze zasoby!

Kontakt
Skontaktuj się z nami!