Używamy cookies do śledzenia Twojej aktywności w naszym serwisie. Pamiętaj, że Twoją prywatność traktujemy bardzo poważnie. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zgadzam się

Nasze lokalizacje

Tutaj możesz wyszukać lokalizacje w których jest obecna Grupa Rhenus. Możesz nas znaleźć wybierając kraj, konkretną lokalizację Rhenus, obszar biznesowy, a także Twoją lokalizację.

Archiwizacja i przechowywanie danych elektronicznych

Archiwizacja danych elektronicznych

Archiwum elektroniczne to przede wszystkim mniej dokumentów w formie tradycyjnej, papierowej. Jednak przechowywanie cyfrowych nośników danych, w tym taśm back-up czy dysków (m. in. DDS/DAT, DLT, LTO, MOD, WORM, CD, DVD, HDD) we własnej siedzibie może stanowić dla przedsiębiorstwa znaczne ryzyko. Wewnętrzna archiwizacja danych i informacji generuje dodatkowo wysokie koszty nabycia i utrzymania niezawodnych systemów zabezpieczeń. Można jednak uniknąć tych kosztów, decydując się na współpracę z profesjonalnym usługodawcą: zlecając przechowywanie i zarządzanie cyfrowymi nośnikami danych zleceniobiorcy zewnętrznemu, klienci zyskują certyfikowane bezpieczeństwo, przejrzystość i elastyczność za atrakcyjną cenę.

Archiwizacja elektroniczna - przejrzystość z gwarancją ochrony

W dziedzinie bezpiecznego przechowywania danych Rhenus Data Office Polska oferuje kompleksowe rozwiązania, obejmujące praktycznie wszystkie rodzaje nośników. W archiwum dokumentów elektronicznych, bez względu na to, czy chodzi o media zawierające kopie zapasowe danych, takie jak taśmy magnetyczne, MOD, WORM, płyty CD-ROM lub DVD-ROM, czy też dyski twarde lub mikrofilmy, zapewniamy gwarancję ich bezpiecznego przechowywania.

Elektroniczne archiwum dokumentów to doskonale rozwiązanie zapewniające scentralizowany dostęp do wszelkiego rodzaju danych, w tym dokumentacji papierowej czy wiadomości elektronicznych z załącznikami.

Dzięki certyfikowanym procesom przechowywania nośników danych, chronimy klienta przed utratą danych, kradzieżą i nieodpowiednim ich przechowywaniem. Usługi zarządzania nośnikami danych oparte są na systemie kodów kreskowych, co pozwala udokumentować każdy ich ruch: pierwsze przyjęcie do magazynu, wydanie z magazynu na zamówienie klienta czy też ponowne zmagazynowanie. W ten sposób system jest zabezpieczony przed modyfikacją i zapewnia kompleksowy wgląd w przechowywane zasoby.

Oferujmy ponadto możliwość zastosowania automatycznych systemów zarządzania taśmami magnetycznymi, według indywidualnych życzeń klientów. Odbiór nośników odbywa się w ustalonych odstępach czasu, nawet w trybie codziennym. Archiwizacja nośników danych jest w 100% bezpieczna - nośniki przechowywane są w klimatyzowanych i zabezpieczonych przed pożarem strefach naszych archiwów, spełniających poziom bezpieczeństwa C (VdS), a sam transport odbywa się pojazdami wyposażonymi w klimatyzację. Zapewniamy tym samym neutralną atmosferę otoczenia dla przechowywanych nośników danych.

Archiwizacja danych - Korzyści związane z przechowywaniem nośników cyfrowych poza siedzibą firmy:

  • bezpieczne przechowywanie danych - certyfikowane bezpieczeństwo, przejrzystość i elastyczność;
  • warunki przechowywania dostosowane do rodzaju nośników (np. odpowiednia wilgotność, temperatura itp.);
  • maksymalny okres trwałości i minimalny czas dostępu do nośników;
  • ustandaryzowane procesy i ujednolicona infrastruktura;
  • ochrona przed utratą danych, kradzieżą i nieodpowiednim magazynowaniem;
  • procesy pracy zgodne z przepisami o ochronie danych.

Wydrukuj

Infolinia

801 013 013

Dostępna od pon-pt
W godzinach 8-16.

Kontakt

Rhenus Data Office
Polska Sp. z o.o.

al. Katowicka 66,
05-830 Nadarzyn,
Polska
telefon: +48 / 801 013 014
faks: +48 / 22 715 0 717
e-mail: info@rhenus-data.pl