keyboard_arrow_up

Archiwizacja i przechowywanie danych elektronicznych

archiwizacja danych Katowice - archiwizacja danych Częstochowa

Archiwizacja danych elektronicznych

Przedsiębiorca zobowiązany jest do przechowywania niektórych swoich akt w wersji oryginalnej. Coraz częściej resztę dokumentacji, a przynajmniej jej część, firmy przechowują w formie elektronicznej. Nowoczesna usługa przechowywania i archiwizacji danych elektronicznych sprawia, że ten proces zachodzi niezwykle łatwo. Niebagatelne znaczenie ma w tym przypadku również bezpieczeństwo. Z naszymi usługami uda Ci się ograniczyć koszty przechowywania dokumentacji i uchronić się przed uszkodzeniami, wynikającymi z nieprawidłowych praktyk.

Jak wygląda proces świadczenia usługi archiwizacji danych elektronicznych?

Proces świadczenia usługi archiwizacji danych elektronicznych
Proces świadczenia usługi archiwizacji danych elektronicznych

{CTA_PHONE}

{CTA_EMAIL}

WYKORZYSTUJEMY ZAAWANSOWANĄ TECHNOLOGIĘ NA TWOJĄ KORZYŚĆ

Do dokumentacji w formie elektronicznej podchodzimy z identyczną ostrożnością, co do tradycyjnych akt. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę ze specyfiki takich zasobów.

Cyfrowe nośniki na czas transportu pakujemy do specjalnych, ochronnych walizek. Wszystkie informacje starannie ewidencjonujemy, a następnie umieszczamy w pomieszczeniach, w których panuje optymalna wilgotność i temperatura.

archiwizacja danych Lublin archiwizacja danych Toruń

TWOJE BEZPIECZNE E-ARCHIWUM

Posługujemy się nowoczesnym systemem, który monitoruje każdy ruch nośników. W ten sposób mamy kontrolę nad procesem wydania nośnika z magazynu i ponownego zmagazynowania. Nieprzerwanie stoimy na straży bezpieczeństwa Twoich informacji.

Powierzając nam swoje elektroniczne zasoby, nie musisz martwić się o niekontrolowaną modyfikację, utratę danych czy o kradzież. Swoje taśmy magnetyczne MOD, WORM, płyty CD-ROM, DVD-ROM i dyski twarde przekazało nam już wielu klientów, którzy priorytetowo traktują ochronę danych i swobodny dostęp do zasobów.

archiwizacja danych Kielce - archiwizacja danych Bydgoszcz
Certyfikaty jakości

Archiwizowanie danych w Kielcach - przekaż to zadanie specjalistom

Profesjonalne uporządkowanie zbiorów to nie tylko troska o ład w biurze. To też istotny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa firmowych informacji. Archiwizacja danych oznacza też, że dużo łatwiej jest wywiązać się z obowiązków prawnych w związku z terminami przechowywania akt. Stworzenie elektronicznego archiwum przekłada się także na:

  1. sprawniejsze wyszukiwanie dokumentów;
  2. łatwiejszą realizację codziennych obowiązków;
  3. możliwość jednoczesnej pracy kilku osób na tym samym dokumencie.

Archiwizacja elektroniczna - zaprojektujemy Twoje archiwum

Jesteśmy doskonale przygotowani do tego, by uporządkować elektroniczne zbiory naszych Klientów i nadać im odpowiedni kształt. Zadbaj razem z nami o sprawnie funkcjonujące przedsiębiorstwo.

 

Kto korzysta z naszych usług?

Case Study badaj.to
Case Study Wyższa Szkoła Bankowa
Case study MZWiK Sulejówek
Case study Szkolnictwo wyższe
Case study Dussmann Polska
Case study Sektor FMCG
Case study POSTĘP
Case study Sektor lotniczy
Case study MZGK Karpacz
chevron_left
chevron_right
1
9

badaj.to

Dynamiczny rozwój firmy to także szybki wzrost liczby dokumentów wymagających archiwizacji. Kiedy zawierają one wrażliwe dane medyczne, wybór sposobu ich przechowywania i udostępniania staje się szczególnie istotny. Zaufany partner to w takiej sytuacji podstawa.
Zobacz Case Study

Wyższa Szkoła Bankowa

Wyższe Szkoły Bankowe to najczęściej wybierane uczelnie niepubliczne w Polsce. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu istnieje już od 1994 roku. Jak każda placówka szkolnictwa wyższego operowała i operuje znaczną liczbą dokumentów wymagających bezpiecznej i sprawnej obsługi.
Zobacz case study

MZWiK Sulejówek

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku jest jednostką organizacyjną realizującą zadania Miasta Sulejówek w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. Przedsiębiorstwa z branży wodociągowej są stałymi klientami Rhenus Office Systems Poland.
Zobacz case study

Szkolnictwo wyższe

Klienta i właściciela archiwum łączy długofalowa relacja wymagająca znacznie bliższego kontaktu i precyzyjnego określenia wzajemnych wymagań. W jej projektowaniu liczy się nie tylko zabezpieczenie dokumentów, lecz także zapewnienie klientowi i jego pracownikom sprawnego dostępu do potrzebnej w pracy dokumentacji.
Zobacz Case Study

Dussmann Polska

Klient, który oczekuje kompleksowej współpracy na różnych odcinkach zarządzania cyklem życia dokumentu, potrzebuje przede wszystkim efektywnych, przejrzystych i prostych rozwiązań. Połączenie archiwizacji, przechowywania i niszczenia pozwala zachować pełną kontrolę nad dokumentacją.
Zobacz Case Study

Sektor FMCG

Branża FMCG często mierzy się z problemem archiwizacji dokumentów w wielooddziałowej organizacji. Jednostki zapewniające dystrybucję towarów na terenie całej Polski regularnie generują dokumenty, które wymagają archiwizacji. Współpraca z profesjonalnym dostawcą usług pozwala zapanować nad ich ilością i różnorodnością, usprawnić procesy obsługi klienta i uwolnić z nich firmowe magazyny.
Zobacz Case Study

POSTĘP

Jak uporządkować i zewidencjonować 85 tysięcy kart pacjentów oraz 5 tysięcy akt osobowych, aby stworzyć funkcjonalne archiwum? Odpowiedź znajdziecie w studium przypadku współpracy Rhenus Office Systems ze spółką POSTĘP ŚWIEBODZIN.
Zobacz Case Study

Sektor lotniczy

Efektywne i wydajne działanie archiwum zewnętrznego w dużej mierze uzależnione jest od elastyczności dostawcy, jego umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta. Dobrze zaprojektowanie usługi powinny uwzględniać zarówno szczegółowe potrzeby klienta związane ze specyfiką przechowywanych dokumentów, jak również model jego pracy na archiwizowanym zbiorze.
Zobacz Case Study

MZGK Karpacz

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Karpaczu zajmuje się zbiorowym zaopatrywaniem w wodę i odprowadzaniem ścieków na terenie gminy Karpacz. Ponadto, zadania spółki to także zarządzanie nieruchomościami, licencjonowane zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, zarządzanie lokalami stanowiącymi gminny zasób lokalowy oraz usługi remontowo- budowlane.
Zobacz case study