Nasze lokalizacje

Tutaj możesz wyszukać lokalizacje w których jest obecna Grupa Rhenus. Możesz nas znaleźć wybierając kraj, konkretną lokalizację Rhenus, obszar biznesowy, a także Twoją lokalizację.

e-Invoice dla faktur kosztowych

Przygotowaliśmy kompleksową ofertę dla osób, które są w przedsiębiorstwach odpowiedzialne za dział finansowo-księgowy. Nasze rozwiązanie e-Invoice obejmuje obsługę procesu digitalizacji, dekretacji, akceptacji i księgowania faktur. Usługa może być wykonywana poza siedzibą firmy klienta na zasadach outsourcingu.
W ramach proponowanego rozwiązania e-Invoice zajmujemy się świadczeniem usług kancelaryjnych, w tym: 

  • rejestracją faktur od dostawców,
  • wykorzystaniem OCR do automatycznego odczytu z treści faktury danych, takich jak nazwa kontrahenta, NIP, kwoty i stawki VAT,
  • wdrożeniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów w celu usprawnienia procesu dekretacji i akceptacji,
  • stworzeniem repozytorium faktur.

Naszym klientom możemy zaoferować znaczne przyspieszenie procesu księgowania kosztów. Jak działa e-Invoice? To usługa, która ma na celu zastąpienie dokumentów papierowych ich cyfrową wersją. Digitalizacja faktur umożliwia szybkie i wygodne odczytywanie treści, a także ich elektroniczną dekretację i akceptację. W praktyce oznacza to automatyzację procesu akceptacji – skany faktur mogą być przesyłane przez system do wskazanego działu lub komórki, lub osoby w firmie. Pozwala to na szybsze i płynniejsze rozliczanie dokumentów ze względu na miejsce ich powstawania (MPK) i alokowanie kosztów do odpowiedniego budżetu.

Jakie korzyści osiągają klienci, którzy wdrożyli rozwiązanie e-Invoice?

  • W firmach naszych klientów nakład pracy potrzebny do bieżącej obsługi faktur został zmniejszony o 30%.
  • Digitalizacja papierowych dokumentów i wdrożenie elektronicznego obiegu faktur (workflow) skróciła o kilka dni czas potrzebnego do zaksięgowania jednostkowej faktury w systemie finansowo-księgowym.
  • Odzyskali pełną kontrolę nad przepływem faktur od daty ich wpływu, aż do zaksięgowania dokumentów.
  • Otrzymali narzędzia pozwalające na natychmiastowy dostęp do dokumentów księgowych (faktur, not, korekt) – skany są widoczne od momentu ich wprowadzenia do systemu (digitalizacja) przez kancelarię.
  • Mogą na bieżąco kontrolować wpływ faktur oraz dążyć do ich szybkiego rozliczania.
  • Ich wizerunek w oczach partnerów biznesowych uległ znacznej poprawie dzięki terminowym rozliczaniu należności.
     
Masz pytania?

Skontaktuj się!

Wydrukuj

Chcesz zamówić?

Darmowa wycena

801 013 013

CERTYFIKAT ISO27001

CERTYFIKAT ISO 9001

Zgodność z Rodo

Polisa ubezpieczeniowa

Kontakt

Rhenus Data Office
Polska Sp. z o.o.

al. Katowicka 66,
05-830 Nadarzyn,
Polska
telefon: +48 / 801 013 014
faks: +48 / 22 715 0 717
e-mail: info@rhenus-data.pl