Nasze lokalizacje

Tutaj możesz wyszukać lokalizacje w których jest obecna Grupa Rhenus. Możesz nas znaleźć wybierając kraj, konkretną lokalizację Rhenus, obszar biznesowy, a także Twoją lokalizację.


Stabilność marki - jak ją zbudować?

Zadowolenie klientów zobowiązuje


Stabilność i jakość to wyróżniki marki, które klienci cenią szczególnie i to one sprawiają, że są oni zaangażowani i wierni firmie przez lata. Dobrej marki nie sposób stworzyć bez uwzględnienia opinii, sugestii, oczekiwań i potrzeb klienta. Markę godną polecenia buduje się nie tylko w oparciu o wskaźniki, raporty i analizy. Kluczowy w całym procesie jest klient, w którego głos warto się wsłuchać.

Marka godna polecenia - Rhenus Data Office - infografika

Marka godna polecenia

Doświadczone marki, które w swojej działalności postawiły na najwyższe standardy obsługi klienta, są w stanie poradzić sobie w każdych warunkach. Przez 20 lat działalności na polskim rynku Rhenus Data Office udało nam się zbudować zespół zaangażowanych pracowników, wypracować spójny system procedur oraz stworzyć profesjonalne zaplecze dostosowane do wykonywanych usług. Zaprojektowanie profesjonalnego systemu usług z zakresu pełnego cyklu życia dokumentów nie byłoby jednak możliwe, gdybyśmy pilnie nie wsłuchiwali się w uwagi, komentarze i sugestie naszych klientów.

W Rhenus Data Office Polska podejmujemy precyzyjne działania, żeby zyskać lojalność i zwiększyć satysfakcję każdego klienta, niezależnie od tego, czy składa pojedyncze zamówienie czy korzysta z usługi abonamentowej. Wiele czasu poświęcamy na rozpoznanie potrzeb klienta, zaprojektowanie usługi odpowiadającej na konkretne potrzeby i zdolność do jej zrealizowania w najwyższym standardzie obsługi. Nie ma uniwersalnego modelu wykonania usługi, dlatego oddajemy do dyspozycji klienta nasze know-how, projektując rozwiązanie dostosowane do konkretnych warunków, potrzeb, specyfiki prowadzonej działalności. Dostosowujemy się do zmieniających okoliczności. Wdrażamy nowe procedury, pracujemy nad jeszcze wyższym poziomem bezpieczeństwa oraz standardem obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań, aby oczekiwaniom naszych klientów sprostać każdego dnia.

Badanie satysfakcji kluczem do sukcesu


Podstawą polityki naszej firmy jest okresowe badanie zadowolenia klientów. To właśnie ono pozwalają określić, nad czym musimy pracować, a co jest naszą mocną stroną. Kluczowa jest dla nas wiedza na temat najistotniejszych czynników wpływających na ocenę, którą  otrzymujemy od naszych klientów tj. sprawność, terminowość oraz poziom jakości realizacji usług. Wyniki badania przeprowadzonego w 2019 roku, wśród 1500 klientów Rhenus Data Office, pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. 


Każdego dnia staramy się sprawnie i terminowo realizować usługi, a przede wszystkim służyć pomocą w zarządzeniu pełnym cyklem życia dokumentów. Zarządzanie dokumentacją, zarówno tą pozostającą w codziennym obiegu, jak i dokumentami przeznaczonymi do bezpiecznego zniszczenia, musi być przede wszystkim efektywne. Aby wspomóc naszych klientów w realizacji tego celu, ogromny nacisk kładziemy na sprawność realizowanych przez nas usług. W naszych codziennych działaniach kierujemy się prostą zasadą solidności - na czas, bezbłędnie za pierwszym razem. Nie obiecujemy naszym klientom więcej niż możemy zrealizować, dlatego możemy skutecznie wykonać to, czego się podjęliśmy. Przyświeca nam główny cel: bezbłędna realizacja wszystkich usług dla kluczowych klientów w nieprzekraczalnych terminach wynikających z umów. To wszystko sprawia, że aż 99,80 % klientów ocenia, że nasi pracownicy sprawnie wykonali zlecenie. Dla pracowników Rhenus Data Office Polska złożona klientom obietnica jest ważna.

Sprawność wykonania zlecenia - Rhenus Data Office - Infografika

Wyniki poświadczające realizację standardów przyjętych przez firmę stanowią zarówno dla kadry zarządzającej, jak i całego zespołu motywację do jeszcze lepszego realizowania potrzeb i oczekiwań klientów. Nasz sukces od początku mierzymy opinią naszych klientów. Wiemy, jak cenny w biznesie jest czas. Dokładamy więc wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na zapytanie klienta, wyznaczyć termin realizacji usługi i zrealizować ją zgodnie z planem. Tym bardziej więc cieszy nas, że aż 99% naszych klientów jest zadowolonych z terminowości Rhenus Data Office!

Terminowość wykonania usługi Rhenus Data Office - Infografika

Te wyniki stanowią dla nas zobowiązanie do utrzymania najwyższej jakości świadczonych usług. Dzisiaj nie wystarczy zadbać o sprawne i terminowe wykonanie usługi. Każda marka, której zależy na wypracowaniu skutecznego modelu działania, musi pracować w oparciu o najwyższe normy jakości. Dla nas wyznacznikiem jest przede wszystkim norma ISO 27001 dotycząca bezpieczeństwa informacji oraz zarządzanie jakością ISO 9001. Natomiast w zakresie niszczenie dokumentów i cyfrowych nośników informacji norma ISO 21964 klasyfikująca dokumentację pod względem poziomu bezpieczeństwa i klasy tajności. Standardy, jakie przyjęliśmy w codziennej pracy sprawiają, że jakość naszych usług pozytywnie ocena 97% klientów. 

Jakość obsługi - Rhenus Data Office - Infografika

Uzyskanie dobrej opinii wśród klientów oraz pozytywny wizerunek marki to wielowątkowe i skomplikowane zadanie. Dzięki wieloletnim inwestycjom w rozwój personelu, wyposażenie techniczne, optymalizację procesów i systemów, które przyczyniają się do coraz wyższej jakości świadczonych przez nas usług, jesteśmy w stanie sprostać temu zadaniu. Kluczem do sukcesu jest współpraca z klientem. Żadna marka nie istnieje bowiem w oderwaniu od niego. To od klienta możemy dowiedzieć się, co robimy dobrze, co możemy poprawić, z jakimi nowymi problemami się on mierzy i w jakich obszarach liczy na naszą pomoc. Wyniki z prezentowanej ankiety pokazują, że doceniają nasze starania, gdyż 92,1% spośród naszych klientów przyznaje nam ocenę 8 w skali 10 punktowej. Jednak najbardziej cieszy nas fakt, że aż 70,94% przyznaje nam maksymalną notę 10. To wszystko sprawia, że są oni gotowi polecić nasze usługi. 

Polecanie usług - Rhenus Data Office - Infografika

Klienci zawsze prowadzą nas w dobrą stronę, dlatego w trakcie naszej 20-letniej historii  zawsze staraliśmy się sprostać stawianym przed nami wyzwaniom. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za dostrzeżenie tych wysiłków. Wyniki badań satysfakcji klienta to dla nas największa motywacja do dalszego działania i rozwoju. 

Od lat jesteśmy firmą, która ma wiedzę, technologię oraz ludzi, którzy pomogą Twojej firmie w archiwizacji, przechowywaniu, digitalizacji, a także niszczeniu dokumentów. Chcesz wiedzieć, jak działamy na co dzień? Napisz do nas, a eksperci Rhenus Data Office odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Masz pytania?

Skontaktuj się!

Wydrukuj

Kontakt

Rhenus Data Office
Polska Sp. z o.o.

al. Katowicka 66,
05-830 Nadarzyn,
Polska
telefon: +48 / 801 013 014
faks: +48 / 22 715 0 717
e-mail: info@rhenus-data.pl