Case Study

Odbiory i bezpieczne niszczenie dokumentów na mniejszą i większą skalę

Odbiory dokumentów do niszczenia bardzo często odbywają się raz w miesiącu albo kilka razy do roku. Co jednak, jeśli klient potrzebuje połączyć te dwa typy usług? W Rhenus Data Office staramy się odpowiadać na bardzo indywidualne potrzeby i za każdym razem tworzymy spersonalizowany model tak, aby w maksymalny sposób odpowiadał on potrzebom klienta. 

Klient

Agata S.A. to firma, która w przyszłym roku będzie obchodzić 70-lecie istnienia na polskim rynku. Firma posiada 32 salony wielkopowierzchniowe z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz oraz dynamicznie rozwijający się sklep internetowy agatameble.pl. Sklepy zapewniają dostęp do artykułów ponad 250 różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców i ekspertów. Nasza współpraca z firmą Agata S.A. rozpoczęła się w 2012 roku. Klient potrzebował obsługi w zakresie bezpiecznego i regularnego odbioru i niszczenia dokumentów.

Wyzwania

Specyfika działalności klienta i jego potrzeby wymagały od nas stworzenia indywidualnego i elastycznego modelu współpracy, który umożliwiałby nieregularne przejęcie do niszczenia kilkutonowych partii dokumentów, jak również cykliczne znacznie częstsze odbiory mniejszych ilości dokumentów. 

  • Potrzeba regularnych odbiorów znacznych ilości dokumentów przeznaczonych do zniszczenia. 
  • Zachowanie standardów związanych z RODO z uwagi na dokumentację zawierającą dane osobowe. 

Rozwiązania

Połączyliśmy dwa modele usług. W ten sposób Klient ma zapewnioną obsługę w niezbędnym dla niego zakresie.

  • Regularne odbiory gabarytowe znacznych ilości dokumentów o wadze od 2 do 10 ton z oddziałów w całej Polsce, odbywające się kilka razy do roku. 
  • Regularne odbiory mniejszych ilości dokumentów przeznaczonych do zniszczenia w specjalnych bezpiecznych pojemnikach, odbywające się kilka razy w miesiącu. 
  • Niszczenie dokumentów w naszych instalacjach niszczących z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa oraz zgodnie z normami ISO 27001 oraz ISO 21964. 

Rezultaty

Zaproponowane rozwiązania zaowocowały nawiązaniem długofalowej, stabilnej współpracy, ponieważ klient dostrzega w niej szereg korzyści: 

  • Terminowe odbiory ze wszystkich placówek na terenie Polski pojazdami wyposażonymi w GPS.
  • Bezpieczne niszczenie wszelkiego rodzaju dokumentów transportowanych w specjalistycznych pojemnikach z barkodami. 
  • Gwarantowane bezpieczeństwo na najwyższym poziomie w monitorowanych i strzeżonych obiektach. 
  • Niszczenie dokumentów w ciągu 24 h od odbioru przy wykorzystaniu nowoczesnych oraz wydajnych niszczarek przemysłowych.